Image

Locatiemanager Oekraïense noodopvang Zwijndrecht

De Noodopvang in Zwijndrecht

VIZZION. staat voor de opgave om de komende jaren het locatiemanagement op een (kersverse) opvang in Zwijndrecht te organiseren. Het betreft 180 Oekraïense vluchtelingen, van alle leeftijdscategorieën, die na alle ontberingen in hun eigen land nu een veilig en goed georganiseerd onderkomen toekomt. We verwachten december 2024 de deuren van de opvang te kunnen openen, waarna we de eerste vluchtelingen een warm ver-van-thuis mogen bieden.

Image

Jouw rol als locatiemanager

Als locatiemanager ben je verantwoordelijk voor de gehele organisatie op de opvanglocatie. Je houdt de algemene gang van zaken op orde en doet de dagelijkse aansturing van alle medewerkers. Je bent verantwoordelijk voor het maken en verbeteren van beleid op de opvanglocatie en dit juist communiceren aan vloercoördinatoren, beveiliging, etc. 

Daarnaast ben je als locatiemanager verantwoordelijk voor de communicatie naar alle betrokken stakeholders. Je legt verantwoording af aan de gemeentelijke programmamaker en voert hiervoor dus gesprekken met de gemeente. Je zoekt nauwe afstemming met politie, BOA’S, Veiligheidsregio, gemeente, VluchtelingenWerk, GGD en andere instanties die betrokken zijn bij de opvanglocatie. 

Functie taken op een rijtje: 

  • Verantwoordelijk voor de gehele organisatie en het dagelijks goede verloop op de opvanglocatie. 
  • Verantwoordelijk voor het in- en uitschrijven van bewoners.
  • Beleid van de opvanglocatie bedenken, schrijven en verbeteren. 
  • Schrijven van handleiding en instructies voor de medewerkers. 
  • Aansturen van alle medewerkers op de locatie, waaronder vloercoördinatoren, ondersteuners, beveiliging en schoonmaak 
  • Contactpersoon voor de gemeente en vertegenwoordiger in gesprekken over beleid en organisatie met de gemeente. 
  • Eerste aanspreekpunt voor instanties van buitenaf, zoals politie, brandweer, BOA, 
  • Verantwoordelijk voor dagelijks beheer én doorontwikkeling, denkt mee over hoe processen verbeterd kunnen worden. 
  • Toezien op naleving en toepassing van huisregels; daarnaast het voeren van escalatie gesprekken als dit niet goed gaat. 

 

Wie wij zoeken 

We zoeken een echte aanpakker, een organisatietalent, met een goed gevulde rugzak aan organisatie-ervaring. Heel fijn als je over de volgende eigenschappen beschikt: 

  • Aanpakkersmentaliteit 
  • Stevig in de schoenen staan 
  • Gek op structuur, lijstjes en overzicht 
  • Proactief en probleemoplossend 
  • Besluitvaardig 
  • Cultureel sensitief
  • Goede communicatieve vaardigheden 

Wanneer, waar, tijden en praktische informatie

We zoeken een locatiemanager die vanaf november/december 2024 aan de slag kunnen. Op dit moment betreft het een overeenkomst voor een periode van 7 maanden met kans op verlenging.

Je komt terecht in een team van bevlogen projectmanagers (en -medewerkers), met een goedgevulde rugzak aan ervaring. We geloven echt in een gezamenlijke en warme aanpak. We doen dit met elkaar en er is veel ruimte tot groei en inbreng/uitvoeren van ideeën. 

Naast een gepaste vergoeding ontvang je:

  • €0,23 cent reiskostenvergoeding
  • 25% toeslag op shifts in het weekend
  • 75% toeslag op shifts op feestdagen
  • Teamuitjes

Je gaat bij ons in dienstverband aan de slag. Daarom bieden wij ook nog:

  • Overuren naar eigen wens in te delen: uitbetalen of tijd voor tijd
  • 25 vakantiedagen
  • 2 baaldagen
  • Pensioenregeling
  • Opleidingsmogelijkheden
  • Sportabonnement via BFNL

De genoemde vergoeding is op basis van een fulltime dienstverband.

Super leuk als je contact opneemt! 

Uitgebreide sollicitatiebrieven vinden we niet nodig. Reageer vooral vanuit jouw enthousiasme op een manier die bij jou past. 

 

 

Kom jij ons team versterken?

Stuur jouw CV én motivatie naar ons en
we laten zo snel mogelijk wat van ons horen!

Klik of sleep bestanden naar dit veld om te uploaden. Je kunt tot 2 bestanden uploaden.